360° kampaň byla navržena londýnskými agenturami VCCP a PHD a evropský zákazník na ni narazí v televizním vysílání, v kině, na ulicích, v retailu, a především v online světě. V České republice a na Slovensku je za implementaci kampaně zodpovědná agentura Emperium a pilířem lokální komunikace jsou především sociální sítě a eventy, včetně spolupráce s lokálními ambsadory a influencery.

„Zůstat silným hráčem v oblasti, která se neustále mění a vyvíjí, je velmi vzrušující. Využíváme k tomu nové přístupy, kterými oslovíme mladší publikum,“ říká Ladislav Paleček, ředitel Canon Česká republika a Slovensko. „Canon nabízí mnohem více než jen fotografie. Umíme příběhy tisknout, ukládat a pomocí aplikací, jako je třeba Lifecake, je i utvářet.“

„Zážitky jsou velmi důležitou součástí našich životů a ‘Live for the story’ inspiruje k jejich opravdovému vychutnání. Každá součást této kampaně má jeden hlavní cíl: povzbudit nás k tomu, abychom mohli zachytit příběhy, které přináší každý nový den,“ dodává Ladislav Paleček.

V rámci zahájení nové kampaně společnost Canon vypisuje unikátní soutěž, ve které hledá zájemce o jedinečnou roční dovolenou. Náplní této práce totiž budou cesty po celém světě. Tváří soutěže s názvem ‘365 Days of Summer’ je americká herečka, zpěvačka a modelka Zoë Kravitz. Stávající i noví příznivci značky Canon mohou sdílet své letní příběhy pod hashtagem #LiveForTheStory a @CanonCZSK a měli tak šanci vyhrát práci snů*.


* Zájemci, kteří se domnívají, že mají předpoklady inspirovat další lidi k objevení jejich vlastních příběhů, mohou svůj nejpamátnější letní příběh sdílet na službě Instagram s hashtagy #LiveForTheStory a @CanonCZSK. Úplná pravidla a podmínky jsou k dispozici na www.canon.cz/live-for-the-story/terms-and-conditions/